Voor vertrek - Reisverslag uit Britsum, Nederland van Romke Panstra - WaarBenJij.nu Voor vertrek - Reisverslag uit Britsum, Nederland van Romke Panstra - WaarBenJij.nu

Voor vertrek

Door: Romke

Blijf op de hoogte en volg Romke

04 September 2015 | Nederland, Britsum

Op dit moment ben ik de laatste spullen aan het inpakken en bezig uit te zoeken hoe waarbenjij.nu precies werkt. Volgens mij het ik alle belangrijke spullen (telefoonlader, paspoort en zonnebril) ingepakt en begin ik al redelijk zenuwachtig te worden.

Hoe het precies komt met de te volgen vakken op de universiteit (SCUT) kom ik waarschijnlijk komende maandag te weten. Veel van de zaken vanuit China worden geregeld door Bill, hij komt uit Canada en is getrouwd met een Chinese. Bill woont permanent in China en een docent op SCUT.

Ik zal proberen om wekelijks een verhaaltje te typen, als dat niet lukt om de week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romke

Student bij southern china university of technology

Actief sinds 04 Sept. 2015
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 1820

Voorgaande reizen:

05 September 2015 - 05 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: